Меню сайту
Розділ 3.3-3,5

3.3.3. Основні права і обов’язки заступника директора з господарської роботи / завідуючого господарством. 

 3.3.3.1. Основні права. 
 
 Заступник директора БЗОШ  з господарської  роботи (завідуючий господарством) має право: 
-       на забезпечення та реалізацію в навчальному закладі своїх законних прав, свобод та інтересів, охорону і захист професійної честі та гідності;  
-       на участь у державно-громадському самоврядуванні; 
-       на користування оплачуваною відпусткою в повному обсязі, на додаткові та соціальні відпустки, передбачені у Колективному договорі навчального закладу;на участь у державно-громадському самоврядуванні, на приналежність (членство) у громадських спільнотах (організаціях, асоціаціях), у тому числі – в тих, що мають первинні осередки у закладі; 
-       на діяльність за межами навчального закладу у вільний від роботи час.   
 
 3.3.3.2. Основні обов’язки. 
 
Заступник директора БЗОШ  з господарської роботи (завідуючий господарством) зобов’язаний: 
 - бути обізнаним з питань управління (завідування) в аспекті господарської діяльності, в галузі забезпечення порядку утримання навчального закладу відповідно до вимог фінансово-правової дисципліни, безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу, виробничої санітарії тощо; 
 - забезпечувати належне утримання і збереження шкільного приміщення, опалення, освітлення, вентиляції, матеріально-технічного та навчально-виробничого обладнання, інвентарю, іншого майна; створювати належні умови для зберігання верхнього одягу учнів та працівників школи;          
- своєчасно готувати проекти документів, що відтворюють стан матеріально-технічної бази школи, зміни в інвентаризації тощо, що впливають на дотримання порядку в організації праці та здійснення її оплати працівникам, які займані на посадах, не пов’язаних з педагогічною діяльністю;  
- дотримуватись корпоративної етики, порядку ієрархії в управлінні, основних правил роботи в команді; активно використовувати засоби щодо вдосконалення керівництва закладом у межах посадових повноважень, щодо зміцнення трудової дисципліни серед членів колективу.   
 
 3.3.3.3. Перелік забороненого.                 
 
Заступнику директора з господарської роботи/завідуючому господарством забороняється: 
 -        здійснювати педагогічну діяльність, зокрема замінювати протягом робочого дня відсутніх педагогічних працівників; 
 -        відволікати педагогічних працівників від проведення навчальних занять та чергування по школі для участі в заходах фінансово-господарської спрямованості; 
 -        здійснювати контролюючу функцію за роботою педагогічних працівників, що не стосується питань фінансово-господарського характеру, дотримання норм техніки безпеки, протипожежної безпеки, норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог тощо; 
 -        залучати педагогічних працівників до участі в господарських роботах по закладу за рахунок навчальних годин та часу, передбаченого для чергування по школі, без узгодження з керівником установи, а за його відсутності – з черговим адміністратором; 
 -        залучати школярів до участі в господарських роботах по закладу без їхньої особистої згоди та дозволу на роботу з боку батьків учнів (осіб, що їх замінюють), без попереднього узгодження з педагогічним працівником (класним керівником дитини), без дозволу керівника установи, а за його відсутності – без дозволу чергового адміністратора (заступника директора з навчально-виховної роботи); 
 -        переносити проведення запланованих заходів господарської спрямованості на інший час без об’єктивних на те причин, безпідставно (без попереднього узгодження з керівником установи); 
 -        передоручати іншому працівникові відповідної посади виконання своїх робочих функцій і посадових обов’язків з делегуванням відповідальності без попередньої згоди такого працівника під особистий підпис та попередження безпосереднього керівника; 
 -        доручати виконання управлінських функцій на громадських засадах підлеглому працівникові, що не має досвіду управлінської діяльності, не є учасником робочої групи, призначеним наказом по навчальному закладу; 
 -        приймати до виконання рішення керівника установи з питань фінансово-господарської діяльності, що передбачено тягнуть за собою юридичну відповідальність як адміністративні або карні правопорушення; 
 -        входити до складу комітету первинної профспілкової організації.   
 
 3.3.3.4. Відповідальність за порушення. 
 
 1.               Заступник директора з господарської роботи/завідуючий господарством  БЗОШ може бути притягнутим до дисциплінарної відповідальності – догани, звільнення – за вчинення порушень. Рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності приймається роботодавцем: начальником відділу освіти Макарівської РДА на підставі подання керівника установи або представників державних органів, уповноважених на виконання такої функції, – відносно заступника директора з господарської роботи; керівником установи – відносно завідуючого господарством. 
 2.               Відносно заступника директора з господарської роботи/завідуючого господарством як матеріально відповідальної особи можуть бути застосовані  заходи адміністративного впливу, передбачені чинним законодавством України (штрафні санкції тощо). Крім того, застосовуються заходи громадського впливу.   
 
 3.3.3.5. Заохочення за успіхи в роботі. 
 
 1.                    Успіхи та результати високопродуктивної праці заступника директора з господарської роботи/завідуючого господарством знаходять відтворення в загальних показниках діяльності школи з тих напрямів та ланок роботи, які визначені у посадовій (робочій) інструкції працівника. 
 2.                    Рішення про заохочення заступника директора з господарської роботи приймається на підставі рішення вищестоящих органів управління освіти – за поданням керівника установи, що узгоджує своє рішення із шкільним органом державно-громадського самоврядування – Радою навчального закладу. Рішення про заохочення завідуючого господарством приймається на підставі рішення керівника установи, що узгоджує своє рішення із шкільним органом державно-громадського самоврядування – Радою навчального закладу. 
 3.               Вид та форма заохочення заступника директора з господарської роботи/завідуючого господарством обирається керівником установи за рекомендацією Ради навчального закладу, в окремих випадках – на підставі рішення спеціально створених комісій, передбачених Колективним договором, а також на підставі рішення інших органів, уповноважених на виконання такої функції.   
 
 3.4. Основні права і обов’язки педагогічних працівників. 
 3.4.1. Основні права.                 
 
Педагогічні працівники мають право: 
 -   на реалізацію, забезпечення, охорону і захист своїх законних прав, свобод та інтересів, професійної честі та гідності;  
 -   на діяльність за межами навчального закладу у вільний від роботи час;
 -   на участь у державно-громадському самоврядуванні; 
 -   на користування оплачуваною відпусткою у повному обсязі, на додаткові та соціальні відпустки, передбачені у Колективному договорі навчального закладу; на участь у державно-громадському самоврядуванні, на приналежність (членство) у громадських спільнотах (організаціях, асоціаціях), у тому числі – в тих, що мають первинні осередки у закладі.   
 
 3.4.2. Основні обов’язки.                         
 
Педагогічні працівники БЗОШ  зобов’язані: 
 -      працювати сумлінно, дотримуватись режиму роботи навчального закладу, виконувати вимоги Статуту закладу і положення Колективного договору, забезпечувати дисципліну праці; 
 -      здійснювати виховну роботу з учнями, а також роботу з виховного впливу на інших працівників та батьків учнів (осіб, що їх замінюють), дотримуючись етичних норм та правил поведінки, застосовуючи методи переконання; 
 -      виконувати вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності, дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачених відповідними діючими інструктивно-нормативними та інструктивно-методичними документами; 
 -      здійснювати свою діяльність на підставі чинного законодавства, організаційно-правових документів школи, керуючись посадовою інструкцією, у разі наявності – і робочою інструкцією, що визначають коло спеціальних обов’язків (робіт) для кожного працівника, затвердженими в установленому порядку, з якими ознайомлено кожного працівника під підпис; 
 -      приходити до школи не пізніше, ніж за 15 хвилин до початку  навчального заняття у дні, коли працівник не задіяний у чергуванні на об’єктах, приміщеннях школи на початок навчального дня згідно з графіком.  У випадку нез’явлення педагогічного працівника на роботу за 15 хвилин до навчального заняття, він вважається таким, що спізнився. У разі, якщо вчитель не приступив до заняття згідно з розкладом, за дзвоником на урок, він не допускається до роботи з класом, академічна (навчальна) година йому не оплачується; оплата відпрацьованого часу здійснюється працівникові, що залучений черговим адміністратором до заміни відсутнього працівника; 
 -      по факту приходу на роботу та по закінченню робочого дня, знайомитись з усіма оголошеннями, об’явами, наказами; у канікулярний час або в робочі дні під час призупинення навчально-виховного процесу – робити відмітку в Книзі обліку виходу на роботу педагогічних працівників під час канікул, під час призупинення навчально-виховного процесу. У разі відсутності підпису працівника по закінченні робочого дня в Книзі обліку виходу на роботу педагогічних працівників під час канікул, під час призупинення навчально-виховного процесу він вважається таким, що не вийшов на роботу, за винятком випадків, коли педагогічний працівник робочий день відпрацював в іншому місці за розпорядженням (наказом) керівника навчального закладу. Запис про відпрацьований день в іншому місці педагогічний працівник робить у присутності секретаря школи після підтвердження його перебування за місцем відрядження; 
 -      забезпечити по закінченні заняття у навчальному приміщенні порядок і належний стан, що відповідає вимогам санітарії та гігієни, нормам охорони безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу(класним керівникам не залишати учнів без нагляду у приміщеннях школи). Педагогічний працівник несе персональну відповідальність за порушення означених вимог, за навчальну та матеріально-технічну базу приміщення, в якому він відпрацював; 
 -      повідомляти оперативно черговому адміністратору або черговому класному керівникові про всі випадки порушення Правил внутрішнього розпорядку БЗОШ, про нещасні випадки та факти травмування учасників навчально-виховного процесу тощо, свідками яких він став.   
 
 3.4.3. Перелік забороненого.                 
 
Педагогічним працівникам забороняється протягом робочого часу: 
 -      змінювати на свій розсуд розклад навчальних занять та закріплені для їх проведення кабінети, організовувати взаємозаміну уроків; 
 -      змінювати на свій розсуд графіки чергування та організовувати взаємозаміну чергування; 
 -      подовжувати або скорочувати тривалість занять і перерв між ними; 
 -      передоручати виконання обов’язків іншим працівникам; 
 -      відволікатися під час проведення навчальних занять та чергування по школі (на пришкільній території), на спілкування з батьками учнів (особами, що їх замінюють); 
 -      відволікатися під час проведення навчальних занять та чергування по школі (на пришкільній території) на виконання громадських доручень, займатися справами, які безпосередньо не стосуються навчально-виховного процесу, що здійснюються, не стосуються процесу чергування, до якого вони залучені; 
 -      організовувати та проводити туристські, культурно-масові, спортивно-масові заходи за рахунок навчально-виховного процесу, без дозволу керівника установи, що підкріплюється відповідним наказом по школі, у якому в обов’язковому порядку зазначається списочний склад дітей-учасників заходу та відповідальний за їхнє життя та здоров’я. Списочний склад дітей-учасників заходу заноситься до наказу за поданням педагогічного працівника, що несе персональну відповідальність за його достовірність;  
 -      на свій розсуд розпоряджатися закріпленим кабінетом та навчально-методичною і матеріально-технічною базою, що в ньому знаходиться, вживати дії, що тягнуть за собою дезорганізацію навчально-виховного процесу як в урочний, так і позаурочний час, дезорганізацію проведення в кабінеті запланованих заходів організаційно-педагогічної та науково-методичної спрямованості; 
 -      використовувати закріплений кабінет для надання платних освітніх послуг, дозвіл на які не оформлено у встановленому порядку; 
 -      залишати робочий кабінет під час навчального заняття для розв’язання особистої проблеми без забезпечення організованої черговим адміністратором тимчасової заміни, залишати закріплений об’єкт чергування по школі (на шкільній території) достроково; -      порушувати режим роботи закладу, скорегований затвердженим розкладом занять та графіком чергування; 
 -      використовувати час, відведений розкладом на уроки, графіком – на чергування, для обідньої перерви; 
 -      дозволяти учням, що не є черговими по класу, перебувати під час перерви, відведеної на санітарно-гігієнічну профілактику приміщення, знаходитись у навчальному кабінеті (у спортивній залі); 
 -      залишати без нагляду відчиненим навчальний кабінет, в якому закінчено навчальне заняття; 
 -      утримувати навчальний кабінет, в якому за розкладом проводяться заняття, в стані, що не відповідає санітарно-гігієнічним вимогам та нормам охорони праці, безпеки життєдіяльності; 
 -      не супроводжувати у відповідний сезонний період колектив учнів до початку 1-го уроку (за розкладом занять для класу та вчителя) та по закінченню останнього уроку (за розкладом занять для класу) в роздягальню та залишати дітей в ній під час переодягання; -      припускатися у відповідний сезонний період присутності учнів на уроці у верхньому одязі та без змінного взуття (для дівчат - взуття без високих підборів), що є порушенням санітарно-гігієнічним вимог до навчально-виховного процесу, норм охорони праці і безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу; 
-      не брати участь без поважних причин, а у випадку наявності поважної причини – без погодження з черговим адміністратором, у запланованих заходах організаційно-педагогічної та науково-методичної спрямованості (в засіданнях педагогічної ради, методичних об’єднань, в нарадах при директорові, інструктивно-методичних та робочих нарадах при заступниках директора, в конференції (загальних зборах), семінарах тощо); 
 -      виконувати доручення, розпорядження тощо посадовців з вищих органів управління освіти, які безпосередньо не працюють у БЗОШ, без узгодження власних дій з керівником установи або з черговим адміністратором - у випадку відсутності за виробничими обставинами (по службових справах) директора школи на робочому місці.   
 
 3.4.4. Відповідальність за порушення. 
 
 1.                           За порушення дисципліни до педагогічного працівника може бути застосоване дисциплінарне стягнення, згідно із законодавством. Дисциплінарні стягнення застосовуються роботодавцем (начальником відділу освіти Макарівської РДА) на підставі подання керівника установи, яке супроводжується пакетом документів, що підтверджують факт порушення, визначають зміст скоєного. 
 2.          До застосування дисциплінарного стягнення начальник відділу освіти Макарівської РДА повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. У випадку відмови працівника дати письмове пояснення складається відповідний акт. 
 3.          Дисциплінарні стягнення застосовуються безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не враховуючи  часу хвороби працівника або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше 6 місяців з дня вчинення проступку.  За кожне порушення трудової дисципліни накладається одне дисциплінарне  стягнення. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі (розпорядження) і повідомляється працівникові у встановленому порядку під підпис.
 4.          Догана як дисциплінарне стягнення може бути застосоване у відповідності до  п.п. 3, 4, 7, 8 ст. 40, ст. 41 КЗпП  України. Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване у відповідності до  п.п. 3, 4, 7, 8 ст. 40, ст. 41 КЗпП  України. 
 5.               Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не має дисциплінарного стягнення. Якщо працівник не припустився нового порушення трудової дисципліни і до того ж  виявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути зняте до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються. 
 6.               Роботодавець (начальник відділу освіти Макарівської РДА) має право замість накладання дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу школи або первинної профспілкової організації, що діє у навчальному закладі.        
 7. Педагогічні працівники, обрані до складу профспілкових органів первинних організацій (комітетів) у закладі, не можуть бути піддані дисциплінарному стягненню без попередньої згоди керівника профспілкового органу (комітету). Керівники комітетів первинних профспілкових, що діють у закладі - без попередньої згоди вищестоящого профспілкового органу.   
 
 3.4.5. Заохочення за успіхи в роботі. 
 
 1. Забезпечення трудової дисципліни в БЗОШ  реалізується наявністю у суб’єктів праці – працівників, які здійснюють педагогічну діяльність - готовності до високопродуктивної роботи. Належний рівень такої готовності забезпечується з боку працівників відповідним рівнем професійної обізнаності, володінням спеціальними знаннями, мотивацією праці, дисциплінованістю – дотриманням обов’язкового порядку поведінки, що відповідає загальнолюдським нормам права та моралі, особливим вимогам освіти як сфери духовного виробництва, вимогам загальноосвітньої школи як інституту соціального виховання. Високий рівень такої готовності у суб’єктів праці відзначається посиленою внутрішньою мотивацією до сумлінного виконання своїх обов’язків, зумовленою, в свою чергу, позитивною юридичною відповідальністю, яка знаходить своє відтворення в реальних успіхах працівника, фактичних результатах його діяльності. 
 2.          Успіхи та результати праці, зразкове виконання обов’язків, високі досягнення в професійній галузі, тривала і бездоганна робота є підставою для заохочення працівника БЗОШ  в моральній або матеріальній формі, як то передбачено чинним законодавством.                          У БЗОШ  застосовуються такі моральні та матеріальні заохочення працівників: 
 -       оголошення подяки в усній або письмовій формі; -       представлення на відзначення подякою до вищестоящих органів управління освітою, органів виконавчої влади; 
 -       нагородження грамотою шкільного рівня; 
 -       представлення до нагородження грамотою до вищестоящих органів управління освітою; 
 -       представлення на присвоєння почесних звань; -       переведення на систему самоконтролю професійної діяльності; 
 -       преміювання, 
 -       нагородження цінним подарунком. 
 3.          Працівникам, які успішно виконують свої посадові обов’язки, надаються, крім зазначеного вище,  надається перевага при просуванні по роботі. 
 4.          Заохочення оголошуються в наказі, доводяться до відома всього колективу працівників, заносяться до трудової книжки педагогічного працівника.                
 
3.5. Основні права і обов’язки працівників, що займають посади, не пов’язані з педагогічною діяльністю. 
3.5.1. Основні права.                  
 
Працівники, що займають посади, не пов’язані з педагогічною діяльністю, мають право: 
 -        на реалізацію, забезпечення, охорону і захист своїх законних прав, свобод та інтересів, професійної честі та гідності; 
 -      на діяльність за межами навчального закладу у вільний від роботи час; 
 -      на участь у державно-громадському самоврядуванні; 
 -        на користування оплачуваною відпусткою у повному обсязі, на додаткові та соціальні відпустки, передбачені у Колективному договорі навчального закладу; на участь у державно-громадському самоврядуванні, на приналежність (членство) у громадських спільнотах (організаціях, асоціаціях), у тому числі – в тих, що мають первинні осередки у закладі.   
 
3.5.2. Основні обов’язки.                 
 
Працівники, що займають посади, не пов’язані з педагогічною діяльністю, зобов’язані: 
 -        працювати сумлінно, дотримуватись режиму роботи навчального закладу, виконувати вимоги Статуту закладу і положення Колективного договору, забезпечувати дисципліну праці; 
 -      здійснювати виховну роботу з учнями, а також роботу з виховного впливу на інших працівників та батьків учнів (осіб, що їх замінюють), дотримуючись етичних норм та правил поведінки, застосовуючи методи переконання; 
 -        виконувати вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності, дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачених відповідними діючими інструктивно-нормативними та інструктивно-методичними документами;  -        здійснювати свою діяльність на підставі чинного законодавства, організаційно-правових документів школи, керуючись посадовою інструкцією, у разі наявності – і робочою інструкцією, що визначають коло спеціальних обов’язків (робіт) для кожного працівника, затвердженими в установленому порядку, з якими ознайомлено кожного працівника під підпис.     
 
3.5.3. Перелік забороненого.                 
 
Працівникові БЗОШ, що не є педагогічним працівником, забороняється: 
 -        виконувати роботу, не пов'язану з його безпосередніми обов'язками, зокрема - педагогічного характеру;
 -        вживати заходи виховного впливу стосовно учнів без педагогічних працівників за винятком форс-мажорних обставин, надзвичайних ситуацій; 
 -        виконувати доручення, розпорядження тощо педагогічних працівників без згоди безпосереднього керівника або роботодавця; 
 -        скорочувати на свій розсуд графік роботи та визначений обсяг роботи на день; 
 -        надавати платні послуги педагогічним працівникам БЗОШ, батькам учнів (особам, що їх замінюють), без оформлення їх у встановленому порядку, в робочий час, за рахунок робочого часу; 
 -        залишати навчальний заклад без дозволу безпосереднього керівника або роботодавця для розв'язання особистих проблем в години, визначені графіком роботи; -        передоручати виконання своїх обов'язків іншим працівникам, організовувати власну заміну без спеціального розпорядження-дозволу під підпис безпосереднього керівника (заступника директора з господарської роботи/завідуючого господарством); 
 -        на свій розсуд розпоряджатися майном, інвентарем, іншим, що складає матеріально-технічну базу закладу і за відсутності або пошкодження може призвести до негативних наслідків щодо збереження шкільної території і шкільних будівель, зокрема - їх приміщень у належному стані; 
 -        здійснювати діяльність протягом навчального дня на виконання посадових обов'язків, що може запобігти навчально-виховному процесу, мати негативний вплив на здоров'я учасників навчально-виховного процесу - учнів та педагогічних працівників.   
 
 3.5.4. Відповідальність за порушення. 
 
 1.          За порушення дисципліни до працівника, що займають посади, не пов’язані з педагогічною діяльністю, може бути застосоване дисциплінарне стягнення, згідно із законодавством. Дисциплінарні стягнення застосовуються роботодавцем (керівником установи) за наявності документів, що підтверджують факт порушення, містять зміст заподіяного. 
 2.          До застосування дисциплінарного стягнення керівник установи повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. У випадку відмови працівника дати письмове пояснення складається відповідний акт. 
 3.          Дисциплінарні стягнення застосовуються безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не враховуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше 6 місяців з дня вчинення проступку.  За кожне порушення трудової дисципліни накладається одне дисциплінарне  стягнення. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі (розпорядження) і повідомляється працівникові у встановленому порядку під підпис.
4.          Догана як дисциплінарне стягнення може бути застосоване у відповідності до п.п. 3, 4, 7, 8 ст. 40, ст. 41 КЗпП  України. Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване у відповідності до  п.п. 3, 4, 7, 8 ст. 40, ст. 41 КЗпП  України. 
 5.          Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не має дисциплінарного стягнення. Якщо працівник не припустився нового порушення трудової дисципліни і до того ж  виявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути зняте до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються. 
 6.          Роботодавець (керівник установи) має право замість накладання дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу школи або первинної профспілкової організації, що діє у навчальному закладі.       
 7.   Працівники, обрані до складу профспілкових органів первинних організацій (комітетів) у закладі, не можуть бути піддані дисциплінарному стягненню без попередньої згоди керівника профспілкового органу (комітету). Керівники комітетів первинних профспілкових, що діють у закладі - без попередньої згоди вищестоящого профспілкового органу.   
 
 3.5.5. Заохочення за успіхи в роботі. 
 
 1. Забезпечення трудової дисципліни в БЗОШ  реалізується наявністю у суб’єктів праці – працівників, які займають посади, не пов’язані з педагогічною діяльністю, - готовності до високопродуктивної роботи. Належний рівень такої готовності забезпечується з боку працівників, незалежно від посади, відповідним рівнем професійної обізнаності, володінням спеціальними знаннями, мотивацією праці, дисциплінованістю – дотриманням обов’язкового порядку поведінки, що відповідає загальнолюдським нормам права та моралі, особливим вимогам освіти як сфери духовного виробництва, вимогам загальноосвітньої школи як інституту соціального виховання. Високий рівень такої готовності у суб’єктів праці відзначається посиленою внутрішньою мотивацією до сумлінного виконання своїх обов’язків, зумовленою, в свою чергу, позитивною юридичною відповідальністю, яка знаходить своє відтворення в реальних успіхах працівника, фактичних результатах його діяльності. 
 2.     Успіхи та результати праці, зразкове виконання обов’язків, високі досягнення в професійній галузі, тривала і бездоганна робота є підставою для заохочення працівника БЗОШ  в моральній або матеріальній формі, як то передбачено чинним законодавством.       У БЗОШ  застосовуються такі моральні та матеріальні заохочення працівників: 
 -        оголошення подяки в усній або письмовій формі; 
 -        представлення на відзначення подякою до вищестоящих органів управління освітою, органів виконавчої влади; 
 -        нагородження грамотою шкільного рівня; 
 -        представлення до нагородження грамотою до вищестоящих органів управління освітою; 
 -        представлення на присвоєння почесних звань; 
 -        переведення на систему самоконтролю професійної діяльності; 
 -        преміювання, в межах повноважень навчального закладу -        нагородження цінним подарунком. 
 3.          Працівникам, які успішно виконують свої посадові обов’язки, надаються, крім зазначеного вище, надається перевага при просуванні по роботі. 
 4.          Заохочення оголошуються в наказі, доводяться до відома всього колективу працівників, заносяться до трудової книжки працівника.
 

Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
 
Бишівська загальноосвітня школа©2024Автор сайту Таранчук Тетяна Степанівна
Конструктор сайтів - uCoz